Zekiyecicek Kızlar malesef bulunduğumuz şehirde nem çok az o yüzden cihaz önerisi istiyorum sizden alırken nelere dikkat etmeliyim kullanıp da memnun olanlar markalarıyla birlikte yazabilirlerse sevinirim😊
nlycltk Zekiyecicek bende aldım pazartesi günü weewell whc 740 aldım henüz gelmedi arkadaşım tavsiyesi ile aldım netten bak istersen 🤗
kedilianneee Zekiyecicek deerma f600 kullanıyorum memnunum canım. 5lt kapasiteli, üflemesi de gayet iyi 👍🏻
Sedefavc Bizimde yaşadığımız ilde nem yok denecek kadar ama hiç kullanmadım doğalgazda yanmaya başladı. Ben su koyuyorum 2yildir ama almak şart olacak gibi