Merhaba sevgı anneler..
Bir sorum olacak. Ben 31 haftalıgın içindeyim. Karında sertleşmeler basladı sevdıgımde bellı olan bır noktadan baska noktaya gıdıyor orası sertleşiyor ama bu durum cok kotu oluyor calıstıgım için..
bide 2 gundur kasık agrısı var arada sol bacagıma vuruyor artık bebek buyudugu ıcın baskı yapıyor galıba. Benım gıbı yasayan varmı ? Ne onerırsınız . Yaptıgınız bır egsersız spor yada durus yatıs bısı varmı. Kontrole pazartesı gıdıcem . Rapor alıcam donra zaten 32 haftada dogum raporum baslamıs olacak