Kızlar selam burda benim gibi aşırı cinsiyeti merak edenlere gelsin bu postum hani bilirsiniz kese şeklinden falan cinsiyete bakılıyor bizde hangileri tuttu size onu söyliyim 😀
Kesem yusyuvarlıktı kızın olur dediler ama oğlum oluyor 😂
Çin takvimi kız dedi, yüzük yöntemi kız, bıçak/makas yöntemi kız dedi ancak dediğim gibi oğlum oluyor 😂
Eşim rüyasında kız çocuk görmüştü 😂
Kan yenileme yöntemi ile cinsiyet belirleme var o tuttu, ve burda bi kaç arkadaş nub teorisine göre bakmıştı onlar kesinlikle erkek dediler onlarda tuttu 🌸
Allah evladın hayırlısını ve sağlıklısını versin sizlere tavsiyem kendinizi bir cinsiyete odaklamayın gördüğünüz gibi çoğu tahmin kız diyordu burda da çok yazan oldu kız diye ancak oğlum olacak 💙 annelik öyle bir duygu ki kendimi o kadar kız çocuğa hazırlamışken direkt başladııım aaa nasıl sünnet olur ki aaa ben kaynana mı olucam ileride demeye 😂 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙈
Bu da cinsiyetin tak diye önümüze serilmesi 😂😂