Mucizeveannesi Kızlar kolan şişliye giden Doğum yapan memnun kalan arkadaşlar varmı Dr tavsiyeniz varsa memnun olurum
Tugba2213 Mucizeveannesi canım bnde kolan bayrampaşaya gıdıyorum Murat Öztürke nasıp olursa ıkıncı dogumum olucak ben cok memnunum şişliyıde cok met etmişlerdi ama hıc doktor ısmı almadım
Saracn Kendim gitmedim fakat arkadaşım Meliz Hanımla başlayıp onunla doğumunu yaptı çokta memnundu bilginiz olsun :)
Mucizeveannesi Saracn evet Meliz hanım çok yoğun bir Dr muş kimisi memnun kimisi değil ,hakkımızda hayırlısı inşallah ,günler çabucak geçiyor 🙄yolu yarıladım Dr umu değiştirmeye karar verdim kafam bidünya☹️