Ufuk Gidenler napiyolar devlet hastanesinde banada gitmem için bilgi vermişlerdi ama gitmedim haftada 2gunmus
GKP22 Ufuk ilk oğlumda da gittim bunda da gidiyorum zoom üzerinden ders veriyorlar nefes egzersizleri , doğum hakkında , yenidoğan hakkında, beslenme hakkında, perine masajı, emzirme ile ilgili bilgiler veriliyor çok gerekli bir eğitim 👍🏻
Elifinannesi11 Ufuk biz yüz yüze eğitim aldık çok güzel verimli vakit bol bol bilgi öğreniosun doğum ve emzirme hakkında
teletabi Ufuk ben gitmiştim canım. Ama pandemiden dolayı online dı. Zoom üzerinden derslere giriyorduk. Şuan sanırım yüzyüze açılmış. Hastanenin numarasını arayıp bilgi alabilirsiniz