seyy06 Merhaba, 26+4 hamileyim ve geceden beri adet sancısı gibi kasık ve bacak ağrısı var. Gece uykudan uyandırdı o derece. Korkup doktora gitmeli miyim sizce
Fulyaaa1 seyy06 merhaba doktorum adet sancısı gibi olduğu zman yanına gelmemi söylemişti sizde bi iletişime geçin mutlaka
busra5501 seyy06 canım ağrı sürekli devam ediyor mu. Mesala bana da aynı adet olacakmışım gibi ağrı giriyor bir iki dakka içinde geçiyor bazen daha uzun sürüyor ama mutlaka geçiyor. Duş al sıcak tut kendini gazın varsa sıcak şeyler iç baktın geçmiyor leke falan gelirse hemen git. Ama ufak tefek agrılar sancılar oluyor bende de var ama sürekli devam etmiyor. Girip çıkıyor mesala
seyy06 MerveNur- evet gitcem inşallah, biraz yorumlara baktım erken doğum riski olabilir falan yazıyor 😏
MerveNur- seyy06 gaz sıkışması bile olabilir ama yine de doktor görse daha iyi burdan anca tahmin ederiz inşallah bi şey yoktur 😊
seyy06 busra5501 benim dün başladı aslında, sadece kasık ağrısı olsa korkmam belki ama adet olacağım zaman bacaklarım da çok ağrırdı benim. Onun gibi ağrı da oluyor. Geceden beri 2 kere oldu ve ağrı girince bi 10-15 dk geçmiyor devam ediyor
busra5501 seyy06 üşütmüş olabilirsin. Altına kalın tayt giyin. Kalın çorap. Magnezyum içiyor musun. Yinede gidebiliyorsan bir acile git için rahatlasın. İdrar yolu enfeksiyonu bile olmuş olabilirsin
busra5501 seyy06 canım magnezyum al eczaneden magosit içiyorum ben magnurm da olabilir. Onlar ağrılarını azaltacak
seyy06 MslAknn inşallah canım teşekkür ederim, doktora mesaj attım. Şiddetli olursa ve devam ederse gel dedi ama devamı gelmedi çok şükür