Poyrazin_annesi Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 20 haftalık hamileyim ama doktorun demesine göre 21 haftalık hamileyım ve her gttıgımde degısıyor bu simdi ben kac haftalık hamıleyım 😂😂
SncrMerve Poyrazin_annesi bebeğin gelişimine göre ultrason haftasını söylüyordur size . Önemli olan SAT dır yani son adet tarihiniz
Sevdaelmc Poyrazin_annesi bende adet tarihi olarak biliyordum hep benimde adete göre önde usg göre 1 hafta geride ama doktorum şuan usg göre Doğum tarihi verdi bana mesela
Mujde0808 Poyrazin_annesi bebegin gelisimine iriligine gore ultrasonda öyle cikar bizde 35+2yiz ama 37+6 gozukuyor ama nstde sanci cikti alttan muayene de olunca doktorum her an dogum olabilir dedi beklemedeyiz yanu :)
Poyrazin_annesi Ozman doktorun demesıne bakmıcam dimi . Son adet tarıhim 6 hazirandı . Ona gore hesaplıcam
Superisi_34 Benimde 6 Haziran 😊 20+3 ama doktor 22 haftaya yakın dedi benimde kafam karışmıştı ama adet tarihi takip etmemiz gereken 👍🏻
ftmnr_drgt Poyrazin_annesi Bizde kızımla 18+4gunlyk hamileyken 19+3idi haftası şuan 22+1im haftası yine önde gidiyor buda gelişim olarak iyi beslendiğini soyl3misti doktorum ve 18+4te 20 cm 266 gramdı o zamanda gelişimi de ondeydi babamız uzun boylu babaya çekmiş minnosum😇