ppapatyaa Ben 7aylik hamileyim 30 haftaligim bebegim 2 hafta onden gidiyomus 1900 dedi bende suanda 104 kiloyum sizce dogumum nasil olur bi bilginiz varmi
Birglbiray Bebişin kilosu artarsa doğuma kadar sezeryan olursun sanırım senin kilon da yüksek o yüzden bişi demek doğru değil doktorun net bilgi verir