ugurcagla 4+4 düm çok kaşınıyorum uykumdan bile uyandığım oluyor sizce neden oluyor sizlerde böyle sıkıntı çektiniz mi?
Gulsum1623 ugurcagla ah kasinti beni mahvetti bende 34 haftada cıktı sizin daha çok çok erken neden kasinasinizki nereleriniz kasiniyo
glsm_kr8383 ugurcagla 25 haftalığım bende bu gece uyuyamadım yine bi kaç gün önce olmuştu sonra durmuştu bu gece mahfoldum niye böyle oluyo ya
Dilekcnkn ugurcagla İlk zamanlarda benimde öyle oldu egzamam vardı zaten ama bu şekilde değildi bioderma atoderm kullandım ellerimi bir süre deterjana koymadım geçti
Rainbow0126 ugurcagla Kan dolaşımı nedeniyle oluyormuş. Ben de 23. Haftada 2-3 gün çok kaşındım . Artık kaşıntıdan ölecek gibi oluyodum. Gece yarısı duşa falan giriyodum. İki üç günde de geçti zaten bir daha çıkmaz inşallah😞
Melikem-91 Gulsum1623 sizin kaşıntınızın problemini buldular mı bende 35 haftalığım bende aynı durumdayım
Rainbow0126 Vücudunuzu bol bol nemlendirin. Doğal ya da doğala yakın nemlendiriciler kullanın. Benim özellikle ayak topukların ve ayak parmaklarım kaşınıyodu 😅 bir insanın ayağının altı nasıl kalınabilir diye çok fazla şaşırmıştım 😂