tgcaty Gler1 özgür beyi herkes çok övüyor evet ama eda hanıma alştım ben bilmem banada ilğili geldi özülküye gttim ortadoguya gttim en son algomede geldm memnun kalınca dgstirmedim
tgcaty ilknurhkn5534 evet 13 aylıktı kızım tekrar hamile kaldım doktor vucudun toplanmadan kaldın dedi bnde genel olmustum bu sefer spinal olacam 2 haftam kaldı
EsraDelice ilknurhkn5534 bence normal Bursa Esentepe hastanesinde yapıcam bende kısmetse 2.500 normal ve sezaryen aynı fiyat
Edamesutbayik ilknurhkn5534 seni en güzel sağlık bakanlığı yönlendirir bu konuda. Tam anlayamadım sana bu bilgiyi sağlık bakanlığımı verdi ?
Gler1 ilknurhkn5534 evet normalde hiç bişe yapmıyorlar sen kendi kendine doğuruyorsun kafasını tutup çıkarıyorlar anlayamadım
Babies16 ilknurhkn5534 normal dogum icin imza istedi benden. Erteledigim kadar wrteliycem ve basarirsam odemeyi yaparken fatura istycem bakalim ne yapcaklar.ama dedigim gibi birakmazlar pesini er gec alirlar imzayi gibi geliyor
jrarya ilknurhkn5534 bize muhasebe liste verdi dahil olanlar yazıyo listede doğum isteğe bağlı sezeryanda olsa zorunluda olsa fiyat aynı dedi dahil olan hizmetler bunlar dedi ekstra pek çıkmıyo çıkarsa onlarda bunlar diye ekledi doktorumu dışardan geliceği için ekstra ona vericez zaten verebiliyosa sizede versinler bizim uyuşmazlık iğnemiz var mesela onlar hep ekstra suit odası varis çorabı epidural ya spinal vs vs doktor ücreti dahil yaklaşık 7000 bulucak 😒
Betllll ilknurhkn5534 adamlar her türlü kazıklamanın yolunu buluyo fatura kesiyo muayne 40 diyo 25 lira kdv bu niye böyle diyorum 15 lira kdvmi olur hastane prosdörü öyle kartla ödeme yaptığımda ayrı ayrı çekiyo bide 40 bi 15 bi devlete gitsen orda ayrı bi çile çekiyosun en iyisi evde oturup doğurmak eskiler gbi 😂😂😂
yakamoz Mineszn eger açılmanız, sancınız falan olursa bekletmez diye düşünüyorum. Sonucta istese beni bekletip para da talep edebilirdi mesai saati disinda. Ama kendi saatlerinde bir dogum denemeyi tercih etti. Hakkınızda hayirlisi olsun 😇😇
Mineszn yakamoz biz bu gün çatı muaynemizi olduk yumuşama varmış ama açılma yok dedi perşembe günü nts var orda sancı çıkarsa tekrar bakıcak inşallah tam zamanında doğar ve özgür hanım girer
Littlemisssunshine Vala bu fiyatları görünce gerçekten kendime acıyorum. Burada benim hastanemde doğum 6000 tl.
Sakvsr ilknurhkn5534 canım o biraz hastanenin bahanesi olmuş yıllarca özel hastane sgk faturalandırmasında çalıştım hasta sezaryanı kendi tercih etse bile onu doktor zaten kendi tercihi diye yazamaz bizim ülkemizde yasak bu mecburen oraya bi bahane bulması gerekiyo yani bulunduğunuz hastane sırf para almak için bahane üretmiş ki panik atağım var diyosunuz bence mutlaka bakanlıkla görüşmelisiniz
Duyguynrky ilknurhkn5534 sezaryen ameliyat çünkü. Zorunlu olması lazım. Devlet sezaryeni istemiyor. Yani ben normal doğurmayacağım diyorsanız size destek olmuyor. Ama haftanız geldi bebek dönmedi başka çare yok gibi şeyler söylerse doktorunuz (yani zorunlu derse) o zaman karşılıyor. Aslında saçma değil. Çünkü sezaryen bir operasyon. Tercih sebebi olmamalı. Hem anne hem bebek için sağlıklı olduğunu düşünmeyenlerdenim 🤷🏼♀️
yakamoz Mineszn Allahin izni ile yumusama varsa açılmanız da olur. Bol bol yürüyüş ve squat yapın. Her şey gönlünüzce olsun😇