ilknurhkn5534 bende afiyet hastanesi özgür hanıma gidiyorum fiyatı danıştığımda aynı şekilde bilgi verildi. Zorunlu sezeryan sayılması için ya doktorunuz direk onay vermesi gerekiyormuş yada saatlerce sancı çekip bebek riske girdiğinde sezeryana dönülürse zorunlu sayılıyormuş ve sigorta karşılıyormuş. Bu konuda çok defa tartışmaya şahit oldum fakat bu fiyatlardada başka hastane bulabileceğimi sanmıyorum. Bakalım biz ne yaşicaz 🤷🏻♀️