Kızlar geçende post açmıştım kasiniyorum diye doktor vajinal fitil yazdı gynomax xl diye bi fitil 3 tane vardı içinde 3 gece kullanılıyor dün ilk defa kullandım bisey olmadi bu gece kullandim biraz önce uyandım lavaboya gittim kan aktığını gördüm ve belim geceden beri agriyor napmaliyim sizce normal mi acile gitmem gerekirmi