Sinirlenmek ise kastınız bu çok normal. Hormonlarımızın yoğunluğundan agresif olabiliyoruz. En yakınımız olan eşimiz bu yüzden göze batıyor olabilir. Benim eşim hamileliğimin büyük bölümünde iş nedeniyle şehir dışındaydı. Yanımda olduğu dönemler çok kıymetli bana batmıyor o yüzden ne yapsa :D