calikusu_03 Sonunda butonum geldi kızlar , sırada doğum var bakalım ne zaman nasıl doğacak benim bebeğim
Defne-06 calikusu_03 benim de butonum var ☺️ Bakalım nasıl gelecek? Sağlıkla gelsinler 🙏 Bu saate kadar aralıksız kasıldım ama sancı falan yok.🤷🏼♀️
Smyrayjsldirim calikusu_03 39+3 e geçtik bu gece doğumum oldu hala bana bebek doğdu butonu gelmedi 🥰😄😄
honeyland calikusu_03 bunada 00 :00 dan sonra buton geldi 🤣🤣 38. Haftada Hayırla sağlıkla gelsinler minikler 🦋
Specialgirl Ben sımdı cıkıyorum doguma lutfen dua edrmısınız allahım hepımızı kurtarsın hayırlı bır sekılde🌻🌻
Defne-06 Papatyaa38 kasılma karnının sertleşmesi ve bebeğim bir yerde toplanması demekmiş. Epey acıtıyor 🤷🏼♀️ Gergin oluyor.
Papatyaa38 Defne-06 kasılma buysa pazartesi günü yasadim bunu karnim boyle igne batio gibi sizladi kasiklarim agridi karnim semsertti rahatsz ediodu beni bikac saat surmusdu