Hanimlar 3 aylik bebegim var dogumdan sonra asiri asiriii saclarim dokulmeye basladi.. duymuştum dogumdan sonra boyle oldugunu ama bu kadarini beklemiyordum.. dustayken buram buram elime geliyor insan korkuyor yani.. sampuan aldim sac kremi aldim ama fayda edecegini zannetmiyorum. Ne yapmam lazim degerlerime falan mi baktirnaliyim acaba yada gececek mi yakinda tecrubeli annelerden tavsiye bekliyorum tesekkurler