3 saat sorna hastaneye giriyorum kızlar , doktor ilk seni Alicam dedi. 38. +0 da sezeryanla nasipse bebiş geliyor. Dualarınıza çok ihtiyacim var. En çok bebeğim sağlıkla doğsun diye.🤲🤲🤲 bende hepiniz için tam ameliyattayken dua edicem söz ♥️🥰 o anda edilen dua kabul olurmuş hep öyle duydum.🌺