Kızlar ıyı geceler 36+3 olduk 35 ten berı ara ara sancım agrım oluyordu hatta nst de duzensız cıkmıstı doktorum ıstırahatle gecer hemen doğum baslamaz demişti. Son bıkac gundur ve özelliklede geceleri artan kasık ve bel ağrıları yaşıyorum uykusuz bırakıyor geçmiyor adet olcakmışsın gıbı sureklı. Herhangi bi acıklık veya çatı kontrolüm yapılmadı bunlarla nasıl baş etmeliyim yada nasıl bi yol izlemeliyim yazarmısnz lütfn? Acaba doğummu başlıyor