bykarakan ben sezeryan sonrası bi hafta sonra kontrole gıttım doktoruma hani hiç kanama görmediğimi söyledim bana verdıgı cevap ☺️ Siz istiyorsunuzkii vajinadan oluk oluk kan gelsin dimi dedi şoka girdim ama dedim hiç kanama görmedim kiii e daha iyi dedi bana ama kime sorsam hepside gördük dediler ben anlamadım