Sizce ben iki gün sonra 39. Haftama girecek olduğum halde hala hastane çantamı hazırlamamış hatta bebeğin kıyafetlerini bile yıkayıp hazır etmemiş tembel tembel şu an da forumda takılıyormuyumdur? 😂😂 şaka bir yana 39 a gireceğiz ama bebeğin elbiseleri daha çoğu paketinde öylece duruyor hastane çantam hazır değil napıcam bilmyiorum eşim covitti o iyi oldu derken bana bulaştı yeni çıktım covitten evimi temizledim çok şükür bebeğin odası da temiz kıyafetler yetişmedi ama bu hafta halledicem inşallah yeni gebelere tavsiyem asla son anı beklemeyin neyin ne olacağı asla belli değil 35. Haftanızda herşeyiniz hazır olsun. Ben aman nolacak hazırlarım dedim ve şu an doğum başlasa bebeği saracak battaniyemiz bile yıkanmadı 😢