23 eylülde adet ağrısı gibi sadece belimde ağrım vardı. Erken doğum riskim de olduğu için hastanede gittim. Doktorum yatırdı. Pazar günü 31. Haftada doğum yaptım. Doğum ağrısı da belimden girip kasıklarıma falan vuruyordu ve düzenli aralıklarla 5 dk bir 10 dk da bir falan ağrıyordu. Sonra suyun gelmiş dark etmemişim. Nst de sancım çıkmadı hiç. Doktora Bi danışmanızı öneririm. Allah yardımcınız olsun