Sedanurce Merhabalar 33 haftalık gebeyim özele gidiyorum henüz doğum ücreti falan konuşmadık ama doktorla mı konuşmalıyım yoksa hastanenin muhasebesi ile mi direk konuşsam olur mu ödemeyide önceden ypmak istiyorum malum fiyatların ne olacağı belli olmuyor
Merveelisa Sedanurce muhasebeyle sekreterle flan konusabilirsin doktorlar o konuyla ilgilenmiyor telefondan da sorabilirsin randevu alırken
Afide__ Sedanurce hastaneye gittiğinde sor canım bende öyle yaptım yönlendirdiler beni her detayı sordum operatör öğretim üyesi felan hangi saatte hangi dr denk gelecek belli olmaz diye sordum hepsini 🥰
Mom6162 Sedanurce muhasebe ilgileniyor doktorla alakası yok. Ama hastaneler önceden ücreti almıyorlar doğum ne zaman gerçekleşirse ödeme o zaman oluyor o zamanki fiyata göre
Sedanurce Afide__ evet son haftalara geldikçe kafada belli sprular oluşmaya başlıyor çok teşekkürler🙏🏽