Merve_0109 evlatkokusu0806 Bebiş artık sana kendini hissetirmeye başladı 2 haftaya kalmaz içinde çift kale maç yapar ❤️❤️❤️❤️
Handan_65 evlatkokusu0806 Evet bebisindir o bende 20 +4 ilk hissetmiştim bende ayni sizin gibi 3 kere pit pit vuruyordu şimdi 22+4gun içerisinde de hissediyorum özellikle yemek sonrası kuduruyor 😀😃🙂hahahahha
evlatkokusu0806 Deryaiso ikinci hissedişim 19 Ken hissetmiştim ama bağırsak hareketi olabilir mi pı tpıt şeklindeydi baloncuk patlar gibi 😇
Deryaiso evlatkokusu0806 hayır rahmin orta kısmında hissettiniz değil mi ? Bende ilk 19. Haftada hissettim artık bağırsakla bebek hareketleri aynı olmuyor
Deryaiso evlatkokusu0806 göbek deliğinin hemen altında ise bilemedim bebek çünkü bu haftadan sonra leğen kemiğinin hizasından yukarı çıkıyor