Merhaba kızlar kaç tane posta yazdım cevap alamadım. Şu an 37+5teyim doktorum vajinal doğum için sıkıntı yok dedi ancak sezaryen yapacağım 1 kasıma tarih alacağım. Sizce erken mi? Bebeğimin kilosu 3500 gr. gelişim geriliği yok sağlıklı yine de tedirgin oldum. 38. haftada doğum yapan tecrübeli annelerden geri dönüş bekliyorum şimdiden teşekkürler💐