ElfErk irem_altun74 benim de doktorum 19nisan gibi dedi :) 2 gün daha beklese boğa olsa iyi olurdu aslında:) cinsiyetleriniz belli mi 🙋♀️
Dmllale irem_altun74 nisan sonu yada 14 mayıs dedi doktorum tam ramazanda yada bayramda doğurucam Allah nasip ederse 🥰
0611__ irem_altun74 bnmde sezeryan olacağı için 20 nisan dedi doktorum sağlıcakla gelsinler inşallah😍
Gorkem97 Şuan 16+0 cinsiyetimizde kız , 14 nisan dogum gözüküyor ☺️ Cinsiyetinide 13+0 da öğrendik baby girl 💖🌸
Eylull17 Gorkem97 15 haftalıkken gittim doktora %75 kız dedi değişmez inşallah cinsiyeti ☺ bizimde 13 nisan gözüküyor doğum saglikla hayırla vakitlerinde gelsin meleklerimiz👼🏻🌸
Gorkem97 Saaki aslında en iyisi boşver ☺️ Var mi ultrason görüntüsü doktordan once gordum ben buldum dedim oda dogruladi 😂
Melisagncm Benimde 13+5 nisan 29 gösteriyor doğumu bakalım hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 neler yapıyorsunuz ☺️