İlk hamileliği öğrendiğimden beri pregnom kullanıyorum. Folik asit hiç kullanmadım. 16. Haftada d vitamini. 20.Haftada magnezyum. 24. Haftada demir. Demir değerim diğer kan değerlerim vs hepsi çok çok iyi çıkıyor. Ağrım olmadığından ve kan değerlerimden dolayı magnezyum ve demire geç başladım. Şu an demir çok fazla çıkıyor ama doktor ilaca artık başla diye verdi 😂 ben de başladım