Dmllale ben 4 üncü aya girdiğim de kullanmaya başladım. Lierac tercih ettim kesinlikle etkili olduğunu düşünüyorum. Çatlamaya çok müsait bir vücudum var ergenlik dönemimde basenlerim, karnımın yanları, bacaklarım neredeyse her yerim çatlamıştı. Şu an 38 haftalık hamileyim göbeğim aşırı büyüdüğü için karnımın alt kısmında çok hafif çatlaklar oluştu sadece oda yeni oluştu. Toplam 20 kilo almama rağmen başka hiçbir yerimde çatlak yok. Tamamen korumasa bile büyük ölçüde oluşumunu engellediğini düşünüyorum bu kremin