Merhabalar benim 4.gebeliğim sezeryan daha öncekiler de sorum şu devlete gdiyordum kontrole bana 4. Sezeryan yapmıyoruz denildi özele gittim o da 4500 tl fiyat verdi 4. Sezeryan olduğu içinmiş artıkça fiyat da artıyormuş bu konuda bilgisi duyumi vs olan var mı acaba ne yapmaliyim devltte yapacaktim ama olmıcak galiba ne yaocagimi şaşirdim perâembe 30 haftlik olucam