misirveannesi canım bana zaten ameliyatın riskli dedi,şuana kadar ani bir kanama olmadı Rabbime hamdolsun ama olursa da öyle küçük değil baya baya şiddetli bir kanama olur, zaman kaybetmeden büyük ve teşkilatlı bir hasteneye git dedi. Yozgat’ta yaşıyorum burada ameliyatımı kabul etmiyorlar, ayın 2sine ankara şehir hastanesine çok şükürler randevu buldum,gideceğiz. 32. Haftama girmek üzereyim. Doktor ne diyecek çok korkuyorum 😨 inşallah ameliyatımı kabul eden işinin ehli uzman bir doktor çıkar karşıma,öğrendiğimizden beri herşey zehir oldu, zaten o kadar berbat geçti ki hamilelik sürekli kusma bulantı hala devam ediyor. Ameliyat esnasında kanama çok olur,durdurulmazsa rahim alınır. Masadan kalkamamaya kadar gider dedi😰😰😰😰