Duyguentrk devlet hastanesinin de sıra çok oluyor ben 2 aylıkken detaylı utrosyan verdi şuan 22 haftaligim 1 hafta sonra giricem bence ondan önceden vermiş olabilir sıra olmaz diye onlar zaten orda soruyor kaç haftaliksin diye ona göre uygun haftaya veriyor bana öyle oldu bence korkmayın gitsin sıra almaya anlaşılır zaten bende korkmuştum 😊😊😊