senaycaablog KIZLAR 10+5 teyiz hep açım ya yiyorum kalkıyorum arkamı dönmeden midem kazınıyor 🤭 kimler böyle sakıncalımıdır
Glhnss senaycaablog bende Aynıydım çok kilo aldım sakıncalı yönleri var bende protein kaçağı çıktı gebelik zehirlenmesi yani şuan 3. Hamileleğim çok kilo almamaya çalışıyorum daha sağlıklı besleniyorum 🙏
Masmavim senaycaablog psikolojim olarak aclik hissediyorsn cnmm..ondan dikkat et..kilo almamaya çalış.cunkh hamileliğinin daha ilk ayları dikkat etmeden çok kilo aliesin.. önünü alamazsn☺️
Brryy senaycaablog ben varım. Sürekli açım bazı günler daha da yoğun oluyo. Bazı günler ne kadar yersem yiyim doygunluk hissi gelmiyor. Şimdiden çok kilo aldım😔
senaycaablog @“Glhnss”# Glhnss yemiyorum bende ama bi yerde dindirmek için bişiler atıştırıyorum protein ağırlıklı mı yediniz ondan mı oldu