Zeynepensar Hanımlar 16 haftalıkken yüzde 99 erkek dediler ama hala kız gibi hissediyorum yanılma payı warmıdır doktorun 2 doktora gıdıyorum biri dewlet biri özel prof 99 erkek dıyen dewlet hast doktor 21 haftada ayrıntılıya gıdıcem inş ama merak edıyorum
ozge07070 Zeynepensar banada 12+6 da %80 erkek dendi 17+0 da 100 de 100 kız 16 kasımda detaylı var bakalım değişicek mi
Canselyaren Zeynepensar kordonla pipi aynı deil ki yani kordon git gide uzar dedi doktorum nasıl yanılıyorlar burda okudukları dan her gittiğimde soruyorum artık😃
esranin_bebisleri2 Zeynepensar bu soruyu bende sormustum bende devlete gıdıyorum erkek dedı 16 haftalıkken oglum var ama bende kız gıbı hıssedıyorum devletın makınelerıne hıc guvnmıyorum oyuzden ozelede gıdıcem cınsıyet için
Busra_gunyuzlu Evet 21 haftaya kadar erkek dedıler sonradan detaylı da kız denıldı 38 hafta dayım şükürler olsun kızımız olacak ınsallah tabı doğumda da değişmezse 😅😅🥰🙏🧿🎀🎀
Zeynepensar Canselyaren walla rabbim önce hayırlı ewlat wersin saglıklı sıhatlı ayıpsız amansız cinsiyetin tabıkı bi önemi yok ama işte gel gelelm nefsimiz farklı olsun istiyor 7 yasında abimiz war bi umut degişirmi düşüncesine engel olamıyorum😭
Zeynepensar ozge07070 saglıkla hayırlarla gelsinler ama yaş geçtikce zormuş hamılelık anne olmak küçük yasda anne olunca anlamıyor insan suan hersey daha farklı
Zeynepensar ozge07070 30 yaşındaym Rabbim bizlere saglıkla elimize almayı nasp etsin isteyen ewlat ateşiyle tutuşan herkesede hayırlı ewlatlar wersin inşallah
Busra_gunyuzlu Pisili evet zaten 1 doktor a gıdıyordum sadece ayrıntılı da başka doktora gıttım Özel orda görüldü 🙏
ozge07070 esranin_bebisleri2 ben özele gidiyorum canım 12+6 da %80 erkek dedi banada 17+0 da %100 kız
Zeynepensar BerayAzra ilk oglumu 7 yıl önce 12 haftada bildiler bunda bi kız bi erkek dediler bende kız gibi hissediyorum yada gönlüm öyle istiyor bilmiyorum inşallah hayırlısını versin rabbim🤲