Selam , kızlar. 26+4 gebeyim. Serklajlıyım . Ama kan tahlilinde enfeksiyin 18 cikdi. Cok endiseliyim 5 gun sabah-aksam antibiotik kullandim. Cumartesi yeniden kan tahlili yaptiricam. Degerler normala dönmüşmüdür acaba? SiZde oldu mu böyle bişey? Kac cıktı enfeksiyon?((Ve tedavi sonrası degerler düşüyormu?( cok endişeliyim