Ezgi_24 benim 4. Ayımda başladı mide yanmam ve 35. Haftadayım artarak devam ediyo süt soda yeşil elma vs anlık saniyelik kesiyor rennie duo şurup içiyorum ben o bile bazen 1 saat geçiriyor devam ediyor doktorunuza söyleyin ve ilaç alın tavsiyem. Son haftalarda özellikle geceleri asla durulmuyor mide yanmasından ağıza su gelmeler falan şurup olmadan dışarı adım atmıyorum ben zaten bebeğe zararı olmayan bir şurup.