Kızlar merhaba bugün tetanoz aşımı oldum fakat yarın hastane randevum var iki ayrı bölümden ve onlardada kan tahlili vermem gerek bi sorun teşkil eder mi kan vermem sonuçları yanıltır mı yada aşı boşa mı gitmiş olur kan vereceğim için aklımda deli sorular🥺 kafam yeni dank etti lütfen yardımcı olun bu saatte doktora ve ebeyede yazamam