Fidan1 Kızlar varsak Akdeniz şifa da doğum yapan var mı neler iyi neler kötü deneyimlerinizi anlatır mısınız
Fulyabaykan Fidan1 arkadaşım doğum yaptı orda memnun kaldı ama orda pcr testi istiyolarmış ben 3 gün sonra vitale de doğum yapıcam orda pcr istenmiyor ve doktorları iyi diye ve sadece kadın doğum hastanesi oldupu için tercih ettiğim bi hastane oldu
bebek2010 Benim ablam 2 doğumunuda normal doğum olarak orada yaptı. Genel olarak hastane temiz ve ilgiliydi. Tahlil ve muayene ücretleride çok yüksek değildi hatırladığım kadarıyla. Ama tabi kişiden kişiye değişebilir hakkınızda hayırlısı olsun. 🌸
Fidan1 Fulyabaykan ben de devlette yaptırıcağımı söylicem PCR testini kabul ederler heralde önemli olan sonuç diye düşünüyorum
Fidan1 Fulyabaykan ben de devlette yaptırıcağımı söylicem PCR testini kabul ederler heralde önemli olan sonuç diye düşünüyorum