Kubralii Kızlar birden bire ayaklarım şişti kızardı agrı oldu kaşındı yaşayan var mı oturduğum yerde hemde aşırı korktum
mekutlu12 Kubralii kaçıncı haftadasın 26+1 im bende de oluyo yaklaşık 3-4 haftadır ağrı değil ama çok belirgin şişlik uyuşma kaşıntı oluyo otururken birden
Black-34 Kubralii Tansiyona falan da mutlaka baktırın ani şişmeler gebelik zehirlenmesi belirtileri de oluyor temkinli olun elde ayakta anormal şişiklik aşırı kilo alımı ani yeni