Selam kızlar. Serklajlıyım . 26+4 hamileyim ve enfeksyon icin kan tahlili verdim 18 cıktı. 5 gun antibiotik kullandım , Cumartesi yeniden kan tahlili yaptırıcam. Sizce bu deger normale donmüşmüdür? Sizde boyle bişiy oldu mu? Enfeksiyon kac cıktı? Ve tedavi ile normale döndü mü?(