Cilekliruyam 0602 kekik çayının hamilelikte zararlı olduğunu biliyorum hatta adet söktürmek için çok faydalı ben hamile olmadan önce içerdim adet söktürme amacıyla
Feride2435 0602 ben doktora sordum günde 1 bardak icilebiliyor bende covid olduğumda her gün 1 bardak içtim hiç bisi olmuyor kekik değil ada cayı içilmiyor
Taze1anne Guneyinannesi1 bu bilgiye nereden ulaştınız? ☺️ Ben kendimi ne zaman halsiz hissetsem veya hafif kırgınlığım olsa hemen kekik kaynatır bal ve limon ekler içerim. 31.haftadayım, hiçbir zararını görmedim şimdiye kadar. Sadece günde en fazla 2 kez içilebilir olduğunu biliyorum.
0602 Taze1anne ıhlamur da içilmez diye duymuştum ama grip olunca mecbur içmek durumunda kalıyorum şuanda gribim kekik çayı iyi geliyor gribe günde 1 kez de olsa bir faydası olur diye düşünüyorum bende😌
slnacar 0602 bana doktorum tek içebildiğin bitkiçayı ıhlamur dedi kaynatır içerim hatta hep , kekikten daha zararsız bence kuşburnunu bile onaylamamıştı :)
Fasulyeninannesi1 Ben kekik cayinin kesinlikle zararli olduğunu okumustum, kekik kullanirken bile dikkat ediyorum korkudan