meleklerimveben Kizlar iyi geceler, yaklaşık 2 saattir bacaklarımla kasiklarimin birleştiği yerde agri var. 1 saat önce de belimde basladi.. sanki her zamankinden farklı ama emin de olamıyorum🤕🤕 var mi benim gibi olan????
alyaninannesi2 meleklerimveben kız bebek mi ? Yalancı sancılardır ama 5 dk 10 dk bir gelen birseyse doktorunu ara bence
Busra_gunyuzlu Bennn 38+0 yım belımden bacaklarıma bazen kasıklarıma sancı agrı regl agrısı gelıyor yoğun beyaz akıntı da var
meleklerimveben Busra_gunyuzlu aynen bende de o şekilde ama akşam 22den beri ağrılar biraz değişti ya
meleklerimveben alyaninannesi2 evet kiz bebek.. doktorum arayabilecegim biri değil capada takip ediliyorum. Kendimi dinliyorum şuan aslında 2. Bebegim ama unutmuşum heralde emin olamıyorum 😔😔
alyaninannesi2 meleklerimveben kız bebekte bacaktan kaşığa vurur doğum sancısı derler ama yalancı sancıdır büyük ihtimal doğum sancısı kendini belli ediyor diyorlar ben hiç yaşamadım henüz 😬 sağlıkla alın kucağınıza