Kızlar bugün iş yoğunluğum ve matematiksel hesaplar yapmam gereken özel işim vardı. Öğlen hızlı olsun diye bide canım çektiğindem fast food Hamburger akşamda biraz cips ile çikolata yedim. Bu böyle ayda 1 kaçamak falan olabiliyor 😢. Sizde durumlar nasıl? Bunu ablama desem sende annelik duygusu daha oluşmamış beslenmene dikkat et diyor. Ne alakası var yahuuu arada kaçamak çok zarar verir mi bebeğe😢 vermez bence 😀