Nefesim74 Bizde 29+3 olduk nasip olursa Emir 💙 koyucaz eşim kuzey istedi ama pek bir anlamı olmadığı için ben istemedim Emir ismi kulağıma daha hoş geliyo anlamı da güzel soylemeside kolay. Ama Eymen ve ayaz ismini de beğeniyorum.
gizemadyman Nefesim74 benim koymak icin listeye aldigim isimler ama esim benim babamin adını koymak istiyor bende babamla tartıştım koymak istemiyorum ilk oglumada kayınpederinin adını koyduk çok kararsızım
Dilara55 gizemadyman cazip geliyor 😬 bir sebebi yok Gurur Arsen düşündüm Arden Ermeni ismi dedi babam öyle kaldı herşeyi şimdi sadece Gurur olarak ayarladım böyle giderse tek isimi olacak zaten 😀