Dtfatma Benim de bugün 32+0 oldu ama oda takımımız hala gelmedi önümüzdeki hafta gelir sanırım 😅 Mobilya gelmeden kıyafetleri yıkayıp ütülemek istemiyorum hastane çantam için de daha erken diye düşünüyorum ondan başlamadım cumartesi kontrolümüz var bakalım doktorun söylemlerine göre davranıcam 🤗 herkes maşallah hazır darısı bana 🥰