nslhnyldz Hamımlar iştahım azaldı eskisi gibi bişey yiyesim gelmiyor zaten çok kilo almadım 10 kilo sadece sizlerinde iştahı yemesi azalan varmı?
Mervenin_Mucizesi nslhnyldz ayy bende öyleyim hatta bugun bende yazayım diyordum iyi oldu gördüğüm 😃 su içiyorum çok ondan mı acaba diye düşündüm midem bulanıyor hatta 😃 hiç bişey yemek istemiyorum ama içimde rahat etmiyor ne yapacağız
Masal1717 Ben de aynıyım eskiden uykudan uyanıp yemek yerdim ama birkaç haftadır iştahsızım. Korkulacak bir şey yok vücudunuzdaki depolar yeterince dolu. Eksik bir şey olda vücut bunu isteyecektir.
nslhnyldz Mervenin_Mucizesi aynı bende öyleyim vicdan yaptım ☺️ Ama kilosu iyi dedi doktor yarın muzlu süt içerim vicdan azabım geçsin 😅
Mervenin_Mucizesi nslhnyldz bencede bende kalkıp bir süt içeyim bari 😃 canım hiç yemek istemiyor ama sebze falan görmek istemiyorum
dilsinati Aksine benim hiç iştahım yoktu.. son 1.5 ayda 6 kilo aldım.. :((( şuan 35+6 yım daha da var doğuma napcam bilmiyorum bir iştahım açıldı ki :((