27+2 olduk bugün 50 lik şeker yüklemesi yapıldı o an iyiydim arabada yolda giderken midem bulandı çıkardım çok afedersiniz sarı su gibi o cok normal neyse ama boğazım sanirim çıkarırken acıdı çünkü boş mide ile suyu çıkarmak için nefessiz kaldım resmen neyse akşam da yemek yedim vs yine aynı şey oldu ama yine sıvı tok olmama rağmen yediklerim çıkmadı şeker yüklemesi sonrası bunları yaşamam normal mi bilginiz var mı