Sureyya_45 benim de oğlum 2490 doğdu suan 3,5 yasında hâlâ zayıf. Doktoruna sorduk aileden kaynaklı olabilir dedi bizim için boyu önemli dedi boyu da yaşıtlarına göre gayet iyi drdi. Merhaba çünkü eşim kayınbabam hep zayıf ve uzunlar. Genetik de oluyor böyle şeyler. Sağlıklı olsun da minyon olsun nolacak 🤭