Her gece buradaki doğum hikayelerini okurken bir gün kendi hikayemi yazacağımı hayal eder dururdum ve şükür yazabiliyorum 🥲 Salı günü öğlen doktora gittiğimizde 2 cm açıklığım vardı ama doktor sancılarını bekleyelim sıkıntı yok dedi. eve gittik saat 18:00 gibi regl olacakmışım gibi sancılar hissetmeye başladım gözümde doğum sancısı o kadar büyük bir şey ki ama yok ya bu değildir diyorum kendi kendime 😅 saat 20:30 a kadar bu şekilde hafif hafif sancılarım devam etti doktoruma yazdım sancım var ama emin değilim ben evde takip etmek istiyorum diye doktorumla iletişim halinde evde durmaya devam ettim en son 23:45 te lavaboya gitmemle her yerin kan olması bir oldu 🤭 hemen duşa girdim kendimi sakinleştirdim ve hastane yolunu tuttuk. Hastaneye gittik açıklık muayenesi yapılırken artık benim sancılarım sıklaşmıştı ve ebeye ben sezaryen istiyorum vazgeçtim normal doğumdan dedim 🙄 Ebenin 6 cm açıklığı ne sezaryeni demesiyle birden kendime geldim 😅 00:50 de hastene yatışım yapıldı. Nst de sancılarım 25 civarındaydı 5 dakika aralıklarla 30 saniye kadar bir sancım oluyordu 5 dakika her şey çok güzel ama sancı geldiğinde oturmak ve yatmak imkansız yürümek, çömelme hareketi ve pilates topunda zıplamak tam bir hayat kurtarıcı. Açıklığım 8 cm olduğunda bebeğimi hissetmeye başlamıştım ve sancı geldiğinde bulunduğum yerde çömelip ıkınıyordum 4-5 sancı karşılamanın sonucunda açıklık 10 cm oldu ve doktorumla doğumum başladı 5 dakika içinde bebeğim kucağımdaydı 03:47 mucizem hayata merhaba dedi. Küçük bir öneri tüm bu süreci yanınızda eşinizle yaşayın inanın daha güvende hissedeceksiniz. Mucizesini bekleyen herkesin Allah yardımcısı olsun 💕 varsa sorularınız bekliyorum 🌸