FatmaDeliceYldrm Ben gittim bugün özele endişe edilecek bi durum yok dedi. Aralıkları iyi dedi. Sorun edilecek birşey değilmiş. Ama nstye sürekli girip sancılarını kontrol ettir dedi. 2 hafta gerilik 2 hafta geç doğacağı anlamına da gelmez dedi. Erken bile olabilirmiş canım. Yemeyle de alakası yokmuş. Senin bünyen zayıf çocuk doğurmaya müsaittir. Herkes 3.5. 4 kg bebek doğurcak diye birşey yok. Zaten dopum yapana kadar da kilo alır inşallah endişelenme dedi 😊