Sevib Kızlar 32. Haftadayım karnımda sertlik oluyor karnım acıyor resmen böyle olan var mı normal diye okudum ama canım yanıyo bazen
Semakacan Sevib normal kasılma oluyo çünkü artık son haftalarımız bende de oluyor bazen taş gibi kas katı oluyo acıtıyo
Merveelisa Sevib normal zamanla daha da artacak özellikle akşam ve gece oluyor nefes kesiyor düzenli olmadığı sürece sorun yok düzenliyse doğum sancısı oluyor zaten o daha belli ediyor kendini
annesi_ Sevib aynen canım 33 haftaya girdim kaç haftadır öyleyim çok fena bişi karnım taş gibi oluyo geriliyo sertleşiyo normalmiş bebek büyüdüğü için oluyomuş doktorum 35.haftada daha çok olucak dedi şimdiden onun stresi var bende napıcam bilmem🤦🏻♀️
annesi_ Sevib Keşke geçici olsa canım ya bende sıkıldım bu durumdan ama doğurunca geçicek inşallah 🤲🏻🤲🏻
Burcuacar96 Bende 32+2 aynı şekilde ara ara karnım taş gibi sert ve gergin oluyo ilerleyen günlerde nasıl baş edicem çok merak ediyorum 🙈 ve benim bacaklarımda da ağrı olmaya başladı gobis büyüdükçe sonumuz hayrola 😅
Civcivimm35 Sevib Aynı haftadayım normal bi durum sertlik olunca ovala karnını yumuşatıyo hemen kendini bebiş
Sedefavc Şimdi bu kasılma dedikleri şey şumu 2.gebeligim ve bunu bilmemem 😂😂 Bazen karnım öne doğru taş gibi sertleşiyor 5-10saniye öyle kalıyor sonra yumusuyor kalmıyor öyle bu mu kasılma yani Bende 32+3 şuan
annesi_ Sedefavc 33 haftalık oldum heralde kasılma dedikleri bu canım doktoruma sordum normal dedi taş gibi olması karnının kasılması sertleşmesi bebek bi kendini geriyomu napıyosa karnım öyle kalıyo biraz mahfediyo beni kıpırdayamıyorum bile yürütmüyo yani o derece normalmiş bakalım
Okyanusmavisi-17 Sevib bende merak ediyorum en ufak bişeyde hastaneye gitmek istemiyorum umarım normaldir kaskatı kesiliyor sanki karnım ağrı giriyor yalancı sancı mı oluyor gerçek sancı mı anlamıyorum