Minigimibekliyorum Vselen herhangi bi yan etkisi var mı.kan sulandırıcı zaten kanı sulandırıyor ama omega da kani sulandırıyirmus.ne zamandır kullanıyorsunuz
Gul2808 Minigimibekliyorum hamilelik öncesinden beri coraspin kullanıyorum 12 . Haftadan beri de coraspin imom omega3 aksaari da oksapar kullanıyorum herhangi bir yan etki oadi 🤗
Minigimibekliyorum Gul2808 internette gördüm korktum biraz ikiside kanı sulandırıyor.felce yol açar gibi şeyler yazıyordu.
Minigimibekliyorum esra572 herkes kullandığına göre bi sıkıntı yok demekki bende internette okudum ikiside kanı sulandırıyor diye felce falan yol açıyormuş.oyuzden korktum ve sormak istedim.
esra572 Minigimibekliyorum aslında bütün ilaçların yan etksii öyle oksapar da tek başına felce yol açıyor ama el mahkum işte 😔 Sağlıkla alalım inşallah