İlki de zordu, ama kimi anlatılana göre iyi geçmiş diyebiliyorum. 2.gebeliğim geçmeyen Bi sırt bel ağrısı var gece sağa sola dönerken çatır çatır sesler geliyor 🤣 bazen engel olamıyorum ben kıtlatma ihtiyacı duyuyorum. Dikkat ediyorum tabi, gerinmiyorum. Çok daha zor Bi hamilelik geçiriyorum ilki bulantı kusma lar tiksinmelerlw geçti ama sanki bu, kadar ağrım yok tu. Dinlenmek de pek mümkün değil tabi baş ağrım da çok oluyor. Arada karnıma sancı giriyor ki daha çok erken. Hep böyle mi gidicek yaa😥😥 14 haftalığım. Doğumu düşünemiyorum bile. 2.doğum kolay olan bende pek duymadım hep, zorluk anlatanlara denk geldim. Tevekkül Allah artık. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize de.